Friday, December 18, 2009

Koleksi baru..................Bantam Emas

Alhamdulilah ...rezeki..tak sangka dapat ayam ni...lama dah cari.walau macam dah kacuk tapi bab kata orang tua tiada rotan akar pun berguna juga .dapat pun dekat dengan kampung sendiri...menurut khabar ayam ni sukar di dapati ...kalau adapun harga tinggi.......tapi ambe dapat dengan harga begitu istemewa....tapi sayang nya sekor je lah..ambe dapat yang jantan...tuan ayam ni jual kerana beliau tiada yang betina....tapi ambe ingat nak kacuk dengan serama dan ayam hutan.....tak tahu lah hasilnya macam mana nanti..sama-sama kita tunggu........


9 comments:

  1. rumah pak sedara saya banyak jenis ayam nie..ayam kapan saya panggil..banyak warna menarik gak..kaki berbulu pon ader...tapi takl tahu lah die nak jual ke tak..yang betine warna nie rase2 ader..tapi hodohlah..kalau saya amik pon sebab nak buat ibu mesin..

    peja

    ReplyDelete
  2. salam saya pn minat ayam hutan n siam...
    ayam ni klu dh ada benih blh la di jual pada saya...cantik ni klu jadi penghias reban saya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. si bantam memang molek, apakah ayam ini yang menjadi nenek moyang serama ya pak...??

    http://pesonaunggas.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. salam jika ada ayam hiasan yang cantik2 untuk dijual takkira, aayam hutan, bantam,pheonix , philipine @ lain2 sila email saya solahuddin2003@gmail.com... thanks a lot

    ReplyDelete
  5. Sy ada 3 ekor ayam berbaka serama..tubuh kecil, warna putih,coklat dan ayam hutan,,tapi kesemuanya betina,

    ReplyDelete
  6. Camna perkembangan ayam ni? Dpt baka?

    ReplyDelete
  7. This story happened around early 2000. The incident occurred in a village in the interior of the state. when the season
    togel online

    ReplyDelete